Голосування за актив випускників—UA

13 Дек

Маємо наступні кандидатури: Шевченко Анна, Лопата Христина, Грицюк Павло, Гуляр Оксана, Сингаєвська Анна. З їх пропозиціями ви можете ознайомитись нижче

Щоб проголосувати необхідно перейти за посиланням та вибрати 2 кандидатури, які б ви хотіли бачити в активі випускників. Голосування відкрито до 20 грудня.

shevchenkoШевченко Аня:

«Хочу лишатись в контакті з цікавими та творчими людьми. Реалізовувати з ними нові, корисні людям проекти. Після року з Майстернею я не вже не уявляю своє життя поза її межами. Я можу бути гарним критиком(адаптувати якусь ідею для реалізації) або ж бути тренером/спікером/координатором. Можу приєднати свої зусилля до чиєїсь ідеї або проекту. Вдало організовую роботу людей на дипломатичних засадах.

1HGEigNGUsIЛопата Христина:

«Програма дала купу чудових знайомств, відкрила кілька нових дверей з можливостями, і для того, аби знайомства і можливості запрацювали потрібно їх постійно тримати в тонусі, я готова це робити, я хочу це робити! Хочу шоб майстернівські випускники трималися великою дружною родиною!

Я запропонувала кілька ідей в робочі групі по сайту Майстерні (думаю онлайн інструменти Майстерні треба більше розвивати) Звісно рада буду організовувати та допомагати в організації зустрічей, форумів, презентацій Майстерні… Думаю, було б також доцільним організовувати традиційно в якийсь день вебінар або скайп майстернят, де не просто спілкуватись по дружньому, а ділитись інфою, хто на які проекти подається, хто що організовує в себе вдома, кому яка підтримка потрібна. Круто було б створити «банк допомоги», адже кожен з випускників має певні вміння, знайомства тощо…було б круто допомагати одне одному виходячи зі своїх умінь, досвіду та знайомств.»

pashaГрицюк Павло:

Якщо я маю змогу долучитись до любої спільної, активної діяльності молодих людей, я це зроблю. Можливо я є трошки пасивний і мені треба давати штурхана під зад, аби я щось розпочав робити і здійснювати, але маю величезне бажання комусь допомагати ідеями, порадами, власною присутністю. Якщо мої навички і вміння комусь будуть потрібними, я готовий до співпраці. Я готовий бути активним членом такої асоціації активних членів випускників майстерні.
Якщо матиму таку змогу, змогу спілкування із дієвими, розумними людьми, які допоможуть мені, а я їм, я буду дуже радий.

Випускники — це ті ж самі люди, що і не випускники. Тільки із трошки більшим досвідом, спеціальними знаннями кожен у своїх сферах.
Всі зустрічі, семінари для тренерів, для менторів це все діє в майстерні, в інших організаціях подібних. Теми семінарів також є доволі різносторонні. Я не маю певних конкретних ідей для організації випускників, але я маю ідею створення креативної групи людей над певною проблемою, для початку її ж потрібно і визначити.
Або визначити креативну группу проектову. І для кожного члена креативної группи поставити певні завдання, наприклад у обов’язковому проведенні акції, проекту у своєму осередку (над акцією/проектом працює і розробляє вся креативна група). Випускник випустився здебільшого і до активної діяльності повертаються лиш ті, кому це цікаво. Якщо буде спільнота активних людей, де буде жваве спілкування, обмін враженнями, обмін думками стосовно чогось. Якщо це все буде у веселому і ігровому тонусі, то і людям буде цікавіше долучатися до спільної роботи.
Можливо я і не дав відповіді на це запитання, але нічого. Життя попереду жде цікаве»

singaevskaСингаєвська Анна:

«Сьогодні сучасній молодій людині потрібно розвиватись, отримувати нові знання, обмінюватись новим досвідом та вчитись формувати власну думку.»Майстерня громадської активності» дає багато можливостей для цього під час основної програми так і для випускників. Тому хочеться не тільки спостерігати за новинами в групах ВК та FB та спілкуватись з учасниками, а й приймати активну участь

«Майстерня громадської активності» — це міжнародна програма неформальної громадської освіти молоді та підтримки її громадських, соціальних та культурних ініціатив. Проте офіційний сайт програми діє не дуже ефективно та має недостатньо інформації для залучення нових, потенційних учасників. З власного досвіду скажу, коли зайшла на сайт знайшла дуже мало інформації і тому коли навіть сідала в поїзд щоб їхати на вступний семінар, я до кінця не розуміла куди я потраплю. На мою думку на сайті було б доречно розмістити інформацію про проекти випускників для натхнення потенційних учасників. Також зробити сторінку «Відгуки випускників про Майстерню». Загальну інформацію про кожен рік Майстерні (які вступні зустрічі були, де були, і тд). Також зробити фотогалерею та відео. Сайт повинен бути «живим».

nnГуляр Оксана:

Для мене це цікава можливість самореалізації та свого вкладу у розвиток суспільства.Також хочу долучитися до нових цікавих знань та ідей, які приносить співпраця з ініціативною молоддю
Майстерня дала віру у можливість суспільних змін, які починаються зі змін внутрішніх. Ми являємось їхніми рушіями, тому потрібно об`єднуватись у своїх прагненнях, адже найбільше бажання змін згорає, якшо його не підтримувати.
Хочу знайти нові можливості для саморозвитку і розширення своєї компетенції, щоб «не втрачати тонусу», продовжити таке ж активне, насичене життя, покращити навички стратегічного планування.
Окрім того, завжди хотілося займатися діяльністю, яка була б потрібна багатьом людям і приносила задоволення собі.

1. Створення платформи, а також осередків по містах, де найбільше випускників зі штаб-квартирою(може бути чиєсь житло) та регіональним представником;
2. Проведення зустрічей з випускниками інших програм, міжнародними організаціями (та українськими) і окремими активістами для подальшої спільної комунікації та обміну досвідом;
3. Створення і підтримка культурних(і не тільки) ініціатив, які об’єднуватимуть різні міста(наприклад , організатор створює належні умови для учасників з інших міст, в свою чергу, вони готові зробити аналогічну послугу);
4. Організація семінарів для реалізації знань і вмінь кожного члена( наприклад, психологу провести психологічний тренінг тощо);
5. Проведення форумів-зустрічей , які поєднуватимуть культурно-розважальну та навчальну програми , спрямовану на підвищення компетентності учасників, за принципом навчальної взаємодії та обміну знаннями, де кожен може виступити та обговорити свої ідеї та результати діяльності;
6. Створення колонок на блозі випускників, де кожен може вільно висунути якусь цікаву ідею, для того, щоб всі могли побачити і оцінити та долучитись при нагоді; також розповісти свою історію успіху та помилки;
7. провести конкурс на найкращий проект у різних номінаціях( мета, унікальність тощо);
8. Створення іменних відзнак (браслетів, футболок тощо ) з логотипом Майстерні.

http://doodle.com/dg37g8y9sygd3s2f

Добавить комментарий

