KlickOst—підтримаємо проект наших Майстринь

13 Июл

fU2_Nnq3k7IПривіт усім і кожному!

Якщо ТИ член МітОсту і тобі цікавий стріт арт, я звертаюсь до тебе 🙂

Тим, хто мене не знає, я — Аня Мигаль — тренерка в Майстерні і просто

хороша людина 😉 Роблю саме зараз дуже цікавий і новий для мого міста —

Чекарси — проект. Це буде воркшоп по стріт арту для молодих художників

і активістів, на якому ми хочемо проаналізувати потенаціал нашого міста,

сформувати візію культурного розвитку міста і передати це через стріт арт

об’єкти в міському просторі.

Я прошу Твоєї допомоги, як підтримки однодумця, якщо Тобі теж кайфуєш від таких

різних креатиних штук для міста 😉 Мій проект Тіло Че (Body Che) бере участь в

голосуванні на конкурсі МітОсту. Було б дуже круто, якщо ТИ проголосуєш за

нього до 14 липня ось тут

http://doodle.com/dv88ffgxafkkf5bh

Всього 1 хвилинка, 1 клік і не забуть написати своє ім’я, прізвище і дату народження,

інакше голос не буде зарахований!

Ти мені дуже допоможеш і я тобі обов’язково розкажу як все пройшло на фестивалі

МітОст!

Дякуєм безмежно, друже!

Команда Тіло Че

Аня Мигаль / Юля Кнюпа / Катя Кривопишина / Аня Кривопишина / Юля Свірідова

Добавить комментарий

